Stiprinkime imunitetą, sportuokime namuose :)

Šią savaitę prasidėjo antroji karantino arba darbo iš namų savaitė :). Kiekvienam karantinas atneša naujų iššūkių, išbandymų ir atradimų. Įvertinkime ir priimkime juos kaip pamokas, būkime sąmoningi ir laimingi leisdami laiką su šeima. O taip pat linkime visai bendruomenei laikytis karantino sąlygų, nesibūriuoti lauke, laikytis higienos rekomendacijų.

Lietuvos stalo teniso asociacija atsižvelgdama į susidariusią situaciją dėl paskelbto karantino prašo visų trenerių daugiau dėmesio skirti bendravimui su savo sportininkais nuotoliniu būdu. Trenerių paskirtas užduotis sportininkai turėtų atlikti individualiai, ne grupėse, laikantis visų Lietuvos Respublikos vyriausybės nurodymų (laikytis karantino, higienos taisyklių).

Rekomenduojame Jums pasižiūrėti praktinius mokymus  su Kroatijos treneriu Nevenu Karkovič, kuris buvo atvykęs į Lietuvą, 2019 m. pavasarį. Pasidalinti šia informacija su savo sportininkais.Vaizdo įrašus rasite: https://www.youtube.com/user/SuperDarbas 

Internete tikrai yra labai daug įvairios medžiagos. Siūlome namų sąlygomis tinkamą pratimų kompleksą https://sportuojantys.lt/pratimai/pratimai-namuose/

Šį rytą pakalbinome Lietuvos jaunių merginų ir moterų rinktines trenerę Jolantą Prūsienę. Dėkojame trenerei, kad pasidalino su mumis savo darbo ypatumais ir patirtimi. Tikimės šita informacija bus naudinga ir Jums.

Apibendrinant pokalbį, galime teigti, jog Lietuvos jaunių merginų, moterų, rinktinės trenerė Jolanta Prūsienė su užduotimi ir šių dienų iššūkiu dirbti nuotoliniu būdu susitvarko puikiai. SM „Tauras“ auklėtiniai, su kuriais dirba trenerė Jolanta Prūsienė, gauna kas savaitę naują fizinio pasirengimo planą. 1,5 valandos sportininkai atlieka fizinius pratimus. Trenerė atsiunčia video medžiagą su klausimais. Peržiūrėję geriausių pasaulio stalo tenisininkų mačus, sportininkai atsako į trenerės pateiktus klausimus, tokiu būdu jie padaro gautos medžiagos analizę. Stalo tenisininkai atlieka testus. Trenerė sudaro fizinių pratimų planą ir numato per kurį laiką reikia atlikti pratimus. Sportininkai filmuotą medžiagą su atliktais pratimas siunčia trenerei. Sportininkai parodę geriausius rezultatus, po karantino bus apdovanoti prizais.

Kad sportininkai neprarastų motyvacijos, trenerė Jolanta sudarė ir motyvacinę programą:

  1. Interviu su plaukiku Danu Rapšiu https://www.facebook.com/DelfiLietuva/videos/2569553519955656/
  2. Dokumentinis filmas apie Rūtą Meilutytę https://www.youtube.com/watch?v=ENu88szxI74&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1Jg55mvj05db0_EnVnmanwNbdJIg7PJ-TY2WUKqN6-PaYEhx3NYxE9bvI
  3. Knyga “Pasiek savo tikslą. Kaip rasti motyvacijos sportuoti ir ją išlaikyti”, autorius Andrius Pauliukevičius.
  4. Filmas “Nuostabieji lūzeriai”

https://www.youtube.com/watch?v=m6HEf6HuVR8&feature=share&fbclid=IwAR1HKawKvhonqZQXRGcDiGT23WEw0DeHZ1sISUz1nB1pYdmOFRkTEQhx9N4

Lietuvos jaunių merginų, moterų rinktinės trenerė rekomenduoja visiems atlikti šiuos pratimus, kuriuos rasite pasinaudoje šia nuoroda:

https://www.youtube.com/watch?v=kTvHJe6_h1c&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3pYWAAPhvTqww7aklc1QnHNxJ9PRAVWbaaNzxJEmCno_rWjsCXRvPlX0I

Elgdamiesi atsakingai saugome save ir aplinkinius. Būkite sveiki ir sportuokite namuose 🙂

Nepavyko rasti.

English EN Lithuanian LT